La nostra política de devolució i devolucions té una durada de 15 dies. Si han passat 15 dies des de la vostra compra, no us podem oferir un reemborsament o canvi complet.
Per poder fer-vos una devolució, el vostre article ha d’estar sense utilitzar i en les mateixes condicions en què el vau rebre. També ha d’estar en l’embalatge original.
Hi ha determinades situacions en què no es porcedirà a fer el reemborsament:
Un cop rebuda i inspeccionada la vostra devolució, us enviarem un correu electrònic per notificar-vos que hem rebut l’article retornat. També us notificarem l’aprovació o el rebuig del vostre reemborsament.
Si s’ús aprova, es processarà el reemborsament i s’aplicarà automàticament un reemborsament a la vostra targeta de crèdit o al mètode de pagament original, en un termini determinat de 2 dies després d’haver rebut i inspeccionat l’article.
Reemborsaments tardans o que falten
Si encara no heu rebut cap reembossament, primer torneu a comprovar el vostre compte bancari.
A continuació, poseu-vos en contacte amb l’empresa de la vostra targeta de crèdit; pot passar un temps abans que el reemborsament es publiqui oficialment.
A continuació, poseu-vos en contacte amb el vostre banc. Sovint hi ha un temps de processament abans de publicar un reemborsament.
Si heu fet tot això i encara no heu rebut el reemborsament, poseu-vos en contacte amb nosaltres.
Només substituïm els articles si estan defectuosos o danyats. Si necessiteu canviar-lo pel mateix article, envieu-nos un correu electrònic i envia l’article a: L’ABRAÇADA – C/ DE LA MISERICÒRDIA,2 – 08500 VIC (BARCELONA).
Per tornar el vostre producte, heu de enviar el vostre producte a L’ABRAÇADA – C/ DE LA MISERICÒRDIA,2 – 08500 VIC (BARCELONA).
Seràs responsable de pagar les teves pròpies despeses d’enviament per retornar el teu article. Les despeses d’enviament no són reemborsables. Si rebeu un reemborsament, el cost de l’enviament de devolució es descomptarà del vostre reemborsament.
Depenent del lloc on viviu, el temps que pot trigar a arribar-vos al vostre producte intercanviat pot variar.
Si torneu articles més cars, podeu considerar utilitzar un servei d’enviament amb seguiment o comprar una assegurança d’enviament. No garantim que rebem el vostre article retornat.
Contacteu amb nosaltres per a preguntes relacionades amb reembossaments i devolucions.